Digitale bijeenkomsten VVD Meieirijstad

De verkiezingen staan er weer aan te komen en dat betekent dat de kandidaatlijsten per partij kenbaar zijn gemaakt. Deze keer kunnen we constateren dat ons lid en ondernemer Albert Dominicus tevens mede-oprichter van het POM zich kandidaat heeft gesteld namens de VVD. Albert staat op plaats 3 als hoogste nieuwe binnenkomer.

Omdat de belangen van ondernemers en ondernemende mensen hoog op de thema-lijst staat van de VVD en Albert zijn er 2 thema-bijeenkomsten georganiseerd en wel op 2 en 9 februari. Op 2 februari is het thema N279 de verbinding naar Veghel. Bij deze bijeenkomst zal naar alle verwachting aanschuiven de nieuwe gedeputeerde, namens de VVD, mevrouw Suzanne Otters.

Op 9 februari is het thema : Ondernemen in Coronatijd. Bij deze bijeenkomst is aanwezig de heer Thierry Aartsen, VVD 2e kamerlid van de VVD met in zijn portefeuille MKB.

Beide bijeenkomsten worden digitaal gehouden en vangen aan om 20.00 uur. De VVD heeft als slogan: Straks is Nu. Dat betekent dat men nu wil voorsorteren op belangrijke beslissingen en zaken niet vooruit wil schuiven. Deelnemers aan één van deze debatten worden verzocht om een email te zenden aan : a.dominicus@adagium.nl ondervermelding van de datum waarop men wenst deel te benemen. Enkele dagen voor de bijeenkomst ontvangt men een uitnodiging via teams met daarin de link om aan de vergadering deel te kunnen nemen.

Tot dan!